Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

ΣΥΝΔΕΣΗ SQL SERVER ΣΕ JAVΑ

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Slinimo. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Slinimo στις 09-03-2007, 20:04. Υπάρχουν 2 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  08-03-2007, 21:35 26150

    ΣΥΝΔΕΣΗ SQL SERVER ΣΕ JAVΑ

    Καλησπέρα!
    Είμαι φοιτητής πληροφορικής και έχω να παραδώσω μία εργασία που ομολογώ με έχει δυσκολέψει!
    Φτιάχνω ένα πρόγραμμα σε Java (με τον compiler-JCreator) όπου ο χρήστης εισάγει κάποια στοιχεία (όνομα, επίθετο, αριθμός ταυτότητας κλπ.) Αυτά τα στοιχεία πρέπει να μπουν σε μια βάση δεδομένων αφού πρώτα γίνουν κάποιοι έλεγχοι.
    Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να συνδέσω τον JCreator με τον SQL Server 2005. Έχω κατεβάσει τον jdbc odbc driver από τη Microsoft  και φυσικά έχω ενσωματώσει στον κώδικά μου τις απαραίτητες εντολές για τη σύνδεση, ωστόσο όταν κάνω compile το πρόγραμμα μου λέει πως δε βρέθηκε η κλάση com.microsoft.jdbc.sqlserver.SQLServerDriver. Τι κάνω λάθος?
    Ευχαριστώ.
  •  09-03-2007, 05:19 26168 σε απάντηση της 26150

    Απ: ΣΥΝΔΕΣΗ SQL SERVER ΣΕ JAVΑ

    Καλημερα,
    προσπαθησε να βαλεις το αρχειο sqljdbc.jar στον καταλογο \jre\lib\ext του installation path της Java (jdk χρησιμοποεις;)
    πχ. για μενα ειναι
    C:\Program Files\Java\jdk1.6.0\jre\lib\ext\

    αν μετα θες απλα να το τρεχεις σου αρκει να το βαλεις στον καταλογο  \lib\ext του installation path του JRE
    π.χ.  για μενα ειναι
    C:\Program Files\Java\jre1.6.0\lib\ext\


    αυτο που σου λεω ειναι στανταρ διαδικασια αν χρησιμοποεις java + MySQL. Με SQL Server 2005 δεν εχω δουλεψει σε συνδιασμο με java αλλα υποθετω οτι ειναι το ιδιο(το πολυ πολυ να χρειαστει να αντιγραψεις και τους φακελους με τα dll-αναφερομαι στους φακελους \auth\ kai \xa\).

    δοκιμασε αυτο,αν δουλεψει θα σου πω και πιο πρακτικο τροπο...

  •  09-03-2007, 20:04 26227 σε απάντηση της 26168